Spørsmål og svar i klasserommet

Emilia Andersson-Bakken og Cecilie Pedersen Dalland

Det blir stilt mange spørsmål i løpet av ein skuledag. Nokre spørsmål er lukka og legg bare opp til eitt rett svar. Andre er meir åpne. Kva for type spørsmål du stiller påverkar kva for type svar du får. Emilia Andersson-Bakken har observert lærarar og forsøkt å kategorisere dei ulike spørsmåla dei stiller.

Har elevane føresetnad til å organisere seg sjølv og eigen læring etter ei vekeplan over fleire veker i strekk? Cecilie Pedersen Dalland har sett på korleis elevar organiserar eigen læring gjennom observasjoner i ein mengde klasserom.

Doktoravhandlingen til Emilia Andersson-Bakken: Læreres bruk av spørsmål og responser i helklasseundervisning på ungdomstrinnet.

Kappa: Når åpne spørsmål ikke er åpne: Hva karakteriserer lærerspørsmål i en litterær samtale?

Bok: Spørsmål og interaksjon i klasserommet

Doktoravhandlingen til Cecili Pedersen Dalland: Elevaktive arbeidsformer : hvordan påvirker arbeidsplaner og muntlige framføringer elevers strategier i klasserommet?

Kappa: Elevaktive arbeidsformer.Hvordan påvirker arbeidsplaner og muntligeframføringer elevers strategier i klasserommet?

Artikkel: Individual teaching methods: Work plans as a tool for promoting self-regulated learning in lower secondary classrooms?

Artikkel: Work-Plan Heroes: Student Strategies in Lower-Secondary Norwegian Classrooms

Artikkel: Arbeidsplaner som alle forstår

BokArbeidsplaner læringsmål og vurdering. Hva gjør vi?